събота, 7 юли 2012 г.

Искам...


Исках да работя във печатница, да продавам сладолед. Исках да имам котка, която да спи свита на кравай върху корема ми, и да имам куче с което да се разхождам през нощта по тъмните улици. Исках да имам голяма къща, пълна със цветя,  моето име на входната врата и пеперуди  във всекидневната. Исках да имам апарат, за да мога да снимам всеки един красив момент. Исках да имам приятели, за да ми казват хубави неща. Исках да имам приятел, за да ми донесе  звезда. Исках да имам палатка, за да мога да спя сред щурците. Исках да имам любов, за да  му е топло на сърцето ми. Исках да имам книга, за да се чувствам свободна.Исках езеро пълно с риба. Исках телефон, за да казвам истината. Исках пари, за да съм щастлива. Исках дрехи , за да ме харесват. Искам магия, вълшебство или просто чудо. Музика, песен или просто чувство  Исках да притежавам. Искам да притежавам. Искам, искам, искам, искам….искам радост, щастие, успех, сполука и чуждо нещастие. Всички го искаме това. Всички мечтаем за себе си. Ние имаме мечти, имаме планове, и само ние можем да им попречим те да се сбъднат…..И другите хора, които искат същите неща. Искаме да сме оригинални и неповторими, искаме да ни подражават, искаме да подражаваме. Купуваме на промоция, на килограм, на според модата. И продължаваме на искаме. 
 Сега имам всичко за което съм мечтала, но пак искам.Може би защото съм човек.

Няма коментари:

Публикуване на коментар